Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Bobku, drobná nepřesnost: BEE smlouvy nevypovídá!

Výpovědní doba u smlouvy o dodávce energie na dobu neurčitou je nejméně 3 měsíce, počínaje měsícem následujícím po měsíci doručení výpovědi.

A smlouvu uzavřenou na dobu určitou vypovědět nelze, pokud to v ní nebylo výslovně ujednáno.

Ona prostě svým spotřebitelům prostě SMSkou oznámila, že ukončila podnikání, a nazdar!

0 0
možnosti

Měl jsem osobně možnost mít něco do činění s touto povedenou firmou.Už nikdy více. Rv

0 0
možnosti
Foto

Pokud by Bohemia Energy měla ceny držet zkrachuje a skončí. Její klienti budou muset přejít jinam a tam platit stejně vysoké ceny. Jen to budou mít více komplikované. Zmatek a nucený přechod k jinému dodavateli je ta správná cesta?

0 1
možnosti
Foto

Ne, správná a rozhodně čestnější cesta je, v takovém čase nenabízet fixovanou cenu, protože je jasné, že ji nedokáže udržet.

7 0
možnosti
Foto

Měli by to přejmenovat na FIXL...

1 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky