Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Možná to teď schytám, ale já si myslím, že to je chyba hlavně těch důchodců. Nikdo z nich není tak starý a bezmocný, když se ještě dokáže vypravit na předváděcí akci. Jak to, že si v předchozím aktivním životě nedokázali najít nějaké koníčky, aby se později v důchodu nenudili ? Já znám ze svého okolí spoustu aktivních důchodců, kteří i ve věku přes 70 jezdí na výlety na kole, jsou členy místního turistického oddílu (a tipl bych si, že jsou tam co do počtu v převaze), chodí do různých zájmových kroužků (keramika, malování, sborový zpěv a já nevím co ještě). No, a pak je tady ta druhá skupina seniorů, kteří na tom nejsou finančně ani zdravotně nijak špatně a přesto jenom sedí doma, čučí na seriály a z nudy se zúčastňují akcí šmejdů.

8 1
možnosti
Foto

Ti lidé prostě věří že to co jim řekli splní.To je všechno.

2 0
možnosti
JP

Šmejdi nejsou jen pod jménem O2. Právě pomáhám známému, kterému takto vnutili účet u Rajfky. Šel si koupit mobila a dostal jako "dárek" účet od Rajfky. Víc než rok ho nepoužíval, teď mu ale začaly chodit upomínky za nezaplacení měsíčního poplatku. už to dělá nějakých 1.500,- Kč. Vodafone ani Rajfka se k tomu neznají, ale prachy chtějí. Humus.

4 0
možnosti
MJ

Hezký den.

A kde jsou děti těch staroušků?

5 0
možnosti
MS

To ovšem ještě nejsou takoví staroušci, aby je děti musely vodit za ruku.

2 0
možnosti
Foto

R^:-)

Já s vámi naprosto souhlasím. Když jsem viděla ten dokument, přišlo mi, že oni tam chodí prostě jen proto, aby nebyli sami, aby se nenudili doma..

8 0
možnosti
Foto

Tak jako se chtějí mladí bavit tak oni volí jinou formu komunikace.No a ti šmejdi toho zneužívají.Dříve se jezdilo z odbory do Polska nebo jinam na zájezdy.Tohle zmizelo.Nahradili  je šmejdi.

5 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky