Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vypnout nejen TV, ale už pracuji i na PC. Pa jdu si užívat neděli:-)

0 0
možnosti

;-D;-DAle to je výborný!

"Rozdávejte. Pravděpodobně toho stejně tolik nepotřebujete.

Možná by to šlo přeformulovat na „Každý Evropan by měl mít svého Řeka“. Mám obavy, že už ho stejně má..."

¨"Spaltesvůj seznam úkolů.

Technický dotaz: Mám ho ve Wordu. Mám je napřed vytisknout nebo spálit rovnoucelý počítač?"

0 0
možnosti

Lehoučké veselé čtení, pobavilo. :-)  O to víc, že tyhle rady na štěstí naštěstí moc nečtu. Ale bylo by zajímavé, kdyby každý napsal ten svůj recept, hned bychom se o něm něco dozvěděli. :-)

2 0
možnosti

R^ jo, "lehoučký" R^

0 0
možnosti

J30a32n 37D95ě69d

23. 2. 2013 12:04

Pobavilo.

1 0
možnosti

Ačkoliv byl článek zřejmě zamýšlen jako vtipný, je spíš kousavý, takže v návodu na štěstí chybí jedna rada, speciálně pro vás. Neberte všechno úplně doslova, myslete.

1 1
možnosti
Foto

Ale to přece nejde. Při radách Danielle LaPorte nezbývá, než mozek úplně vypnout. Jen tak je je možné vůbec přečíst. :-/

1 1
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky