Kterou pozvat na Valentýna? Prosím, poraďte!

Vážení čtenáři, v mém milostném životě se objevilo neřešitelné dilema a už nevím, jak dál. Můžete mi prosím poradit? Valentýn se nezadržitelně blíží a stále se nemohu rozhodnout, kterou ze dvou úžasných žen na něj pozvat...

Vše začalo zcela nenápadně před pár dny, kdy mi nečekaně přišel milostný email. A než jsem nadál, dorazil druhý, a to dokonce v lehce vášnivém až jemně erotickém duchu…

První email byl od Miry. Tedy, a to bych rád zdůraznil, od TÉ Miry. Ten druhý byl pak od Ferdinanda. Tedy přesněji od Ferdinand Bamila, tedy TÉ Bamily. Dovolte mi, abych uvedl nejprve email Miřin:

 

Dobrý den! Jak se ti daří?
Jmenuji se Mira. Já jsem pravě prohlížela seznamovací webové stránky v Internetu a nalezla jsem tvůj profil.
Já nejsem vdaný. Nikdy jsem nebyla vdaný a nemám děti.
Je mi 23. Mám ráda sport a číst knihy.
Hudbu jakého stylu rád posloucháš? dej mi vědět na http://...
Moc ti děkuji.
Jenom tvá Mira.

 

Jistě budete souhlasit, že tento milý email stojí za podrobnější rozbor. Předně mne potěšilo, že si dala tu práci a našla na webových stránkách (v Internetu) můj seznamkový profil. Zejména proto, že takový profil vůbec nemám. A přesto jej našla!

Dále je až fascinující, jak dokázala Mira v tak málo řádcích vyjmenovat tolik společných zájmů. Vždyť i já mám rád sport a číst knihy! A stejně jako Mira, poslouchám i hudbu! (její styl bohužel neznám, protože když jsem se chtěl podívat na uvedené stránky, doslova se zbláznil Avast, který snad považuje lásku za virus! Budu jej muset odinstalovat a podívat se znova)

A tím to nekončí. Ani já nejsem vdaný, nikdy jsem nebyl vdaný a ani nemám děti! Jak neuvěřitelná shoda! To nemůže být náhoda! Jak často se člověku poštěstí, že dostane jen tak email od slušně vychované dívky (viz. "Dobrý den!", "Jak se Ti daří?" a "Moc ti děkuji."), která jej navíc ujišťuje, že je jen jeho?!

Než jsem ale začal psát, v mírném rozechvění, odpověď, přišel mi email druhý...

 

Od:ferdinand bamila
Ahojky,
Jmenuji se Bamila, narazil jsem na váš profil, když mi bylo procházení dnes
Rozhodl jsem se, aby vám poslal na masáž, aby vás požádat o přátelství? Věřím, že s dobrou myslí, musíte přiznat, že můj požadavek, prosím odpovězte mi, abych mohl říct víc mě spolu s mým obrazu. Kiss.
Bamila?

 

Jistě budete souhlasit, že i tento email stojí za rozbor. Pozornost poutá okamžitě fakt, že se očividně jedná o cizinku. Osobně tipuji začínající studentku bohemistiky, Bamilu Ferdinandovou. I přes drobné chyby např. v rodech či skladbě vět, dává email jako celek jasný smysl, což je ostatně nejdůležitější. Stejně jako Mira nelitovala nezměrného úsilí a i ona nalezla můj neexistující profil.

Nedokončené věty jako "když mi bylo procházení dnes" pokládám za známku pochopitelné nervozity. Ostatně tento nervozita a nejistota sebou samou je nejlépe vyjádřena otazníkem u podpisu v závěru emailu (Bamila?).

I z toho mála ale soudím, že ač je to dívka na první pohled nesmělá, je Bamila mnohem sexuálnější nežli cudná Mira. Přestože se vůbec neznáme, již hovoří o masáži! A vzápětí nabízí zaslání fotografie a na závěr vše korunuje, jistě vášnivým, polibkem! Vzhledem k tomu, že neznám její národnost, nelze vyloučit, že i francouzským!

 

Tak a teď se milí čtenáři přiznám, že nevím, jak dále. Prosím poraďte, které z nich mám city ranit a kterou naopak pozvat do ráje? Ač jsem již probděl nejednu noc, stále nevím. A Valentýn se nezadržitelně blíží...

Rozumově tíhnu spíše k intelektuálně zaměřené Miře, ale na druhou stranu, přiznejme si to, nejen duchovní, ale i tělesné potřeby hrají ve vztahu svou roli. Nemohu totiž vyloučit, že Bamila bude vařit mnohem vášnivěji nežli Mira...

Čtenáři, prosím, poraďte!

Martin

P.S. Je mi trapné, že do tak něžných, čistých citů zatahuji i finanční stránku věci, ale bohatá nevěsta je vždycky lepší než chudá a Bamila má v této oblasti velké plus. Nedávno jsem totiž dostal výhodnou nabídku od společnosti Goldlinkfinance a domnívám se, že ji vlastní právě Bamilina rodina. Soudím tak podle specifického slohu, jakým píše snad jen ona. Ostatně posuďte sami:

Dobrý den,
Je radost psát v souvislosti s distribucí úvěrů advert.we poštovních služeb v krátké, jasné a
Chápeme, podmínky půjčky s nízkým úrokem o 2%. Vážení čtenáři by si měli uvědomit, že tato nabídka je pro vážné smýšlející jednotlivce, firmy a nenechte si ujít tuto příležitost companies. Do kolem vás bey.get úvěr řešit své finanční problémy, jako jsou platební imo účty, obnova biznes…

Autor: Martin Bobek | pátek 8.2.2013 10:22 | karma článku: 20,10 | přečteno: 953x
  • Další články autora

Martin Bobek

Odložený batoh

1.8.2015 v 8:00 | Karma: 14,70

Martin Bobek

Férová snídaně

12.5.2014 v 8:53 | Karma: 8,75

Martin Bobek

Kterak jsem narazil na šmejdy

3.5.2014 v 9:28 | Karma: 43,13

Martin Bobek

Každý soud by mě osvobodil!

8.8.2013 v 14:28 | Karma: 12,54

Martin Bobek

Chytrolín v České pojišťovně

30.6.2013 v 8:00 | Karma: 46,51

Martin Bobek

Maturita č. 2

1.6.2013 v 9:18 | Karma: 21,90

Martin Bobek

Otevřete okno, aby duše mohla ven

21.4.2013 v 8:36 | Karma: 15,01

Martin Bobek

Bor český, národní strom

1.4.2013 v 9:28 | Karma: 14,72

Martin Bobek

Co roste v lese (fotoblog)

25.3.2013 v 9:32 | Karma: 19,48
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky