Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný článek. Jednoznačně karma.

1 0
možnosti

;-D Kdysi mamince snad hodinu valili klíny do hlavy a pak jim řekla, že není majitelem bytu a i když jim to podepíše, není to platné. Tak vzteklého šmejda jen tak neuvidíte. ;-D

4 0
možnosti

R50a43d18i43m 42H70o57l63e17c

23. 12. 2019 8:37

Majitel nemovitosti není totéž, co majitel odběrného místa. Tedy pokud je smlouva se současným dodavatelem psaná na maminku, platí právě její podpis.

0 0
možnosti

K59a54r32e83l 56J81a63n35d74a

22. 12. 2019 18:02

Půjdu proti proudu - zrovna u dceřiné firmy zmíněné Bohemia Energy jsem přihlášen a proti Čezu jsem ušetřil cca 14%. Jen ta nátlaková forma přesvědčování popsaná v blogu je děsná. To by mě rozhodně naštvalo a hnal bych je slovy nehledanými. Kdyby to dělali slušně, tak prosím...

0 0
možnosti

Tady přece nejde o úspory, ale o způsob získávání klientů a já bych k takové firmě s mafiánskými způsoby teda nešel nikdy, na trhu je dostatek firem, které se chovají solidně a mají srovnatelné ceny s těmi mafiány.

10 0
možnosti

G60e58o38r61g26e 56H10o62l11y

22. 12. 2019 14:30

Dobre, ze nato poukazujete...mimochodem to same delaji v Kanade.

0 0
možnosti
Foto

I45v13a20n 70V51e50s29e89l59ý

22. 12. 2019 12:18

Bydlím v rodinném domku a tak zvonek mám u branky - pokud někdo zazvoní a já vyjdu před dům tak nás dělí ještě plot a když začne nějaké nabídky tak hned začnu silnějším hlasem otázkou zda umí číst - mám totiž u zvonku tento text: "Prosím nezvoňte vy: co něco prodáváte či kupujete; co šíříte svoji víru nebo názory; co kontrolujete doručení reklamních letáků" a odcházím. Ten text vznikl hlavně kvůli těm kontrolorům reklamních letáků kdy mě budili dopoledne po noční.

Pravda takový text asi není pro nikoho závazný jako např. zákonem daná možnost odmítnout reklamní letáky, ale pokud člověku co zazvoní slušnost nic neříká nezaslouží si vlídné a vstřícné chování z mé strany.

1 0
možnosti
Foto

R20o60m96a59n 52K30o13z57e30l

22. 12. 2019 11:28

Někdy před deseti lety, když toto ještě nebylo tak zprofanované, tak tito lidi chodili na obecní úřady s žádostí o hlášení rozhlasem, aby rozhlasem vyhlásili, že jsou v obci a aby se lidi nebáli a leckde jim vyhověli. Pak se mnohdy starostové chytali za hlavu, lidi si pak chodili stěžovat, že to neměli hlásit, že to byli podvodníci.

2 0
možnosti
Foto

Karma, správný přístup.:-)R^

Ale moc chytří nejsou. Když říkají, že je to kontrola dodavatelů, tak by měli kontrolovat dodavatele a ne odběratele, ne?

10 0
možnosti
Foto

Jednomu takovému jsem navrhl, že když mi slibuje úsporu 10 tisíc ročně, tak když úspora bude menší, rozdíl mi doplatí ze svého. Nějak rychle odešel. R^

3 0
možnosti

R66a50d51e49k 50K22o16h73u40t

22. 12. 2019 17:42

Škoda, tak daleko jsem se s nimi nedostal. Vždycky jsem takové poslal pryč hned jak začali že jim mám přinést fakturu, že dodavatelé šidí odběratele na cenách. Při úspoře 10 tisíc by nám ještě takových 6 tisíc museli doplatit.

2 0
možnosti
Foto

Váš proaktivní přístup velmi oceňuji. R^

11 0
možnosti

Šmejdi energií mají dvě hlavní finty, my nejsme prodejci, ale jen kontrolujeme zda vám dodavatel započetl snížení ceny a druhá je, pořádáme aukci energií, kde můžete vysoutěžit daleko nižší cenu, než je v oficiálních cenících.

V každém případě jim opakuji děkuji nechci, já si rád zaplatím vyšší cenu, chci aby se můj dodavatel měl dobře;-).

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS