Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M32i26l49a80n 25R90a85d67e72k

28. 11. 2013 17:43

je to tak, zalezi s kym se stykate, take me dozere kdyz se keca o Americanech jako o blbcich, a hned se zeptam jak je mozne ze jsou svetovou velmoci. Nebo ze Americane nevi kde lezi treba Cesko, ale zeptejte se Cecha, Nemce, kohokoliv v Evrope a ukazte mu mapu beze jmen a at vyjmenuje staty ktere patri do EU a kde lezi, kolik lidi to bude umet? Atd.

Ze jsou vlidnejsi? To je jen zvyk, slova, nic zas moc nerikajici, jinak jsou dost stejni. A ze se podivuji nad Mikulasem a certem? To pouze kdyz to nedostatecne vysvetlite, staci rict, inu, cert jako treba pri Halloweenu, akorat v prosinci, a je to. I tu pomlazku lze vysvetlit. Chyba vysvetlujiciho a ne posluchace.

1 0
možnosti

I mne to nadzvedlo. Do Bournemouth jezdím pravidelně a bydlím tam v jedné echt staré anglické rodině a o hlouposti a lenosti nemůže být ani řeč.

0 0
možnosti

Taky mě ten Lidovkový článek nadzvedl, autorka sama dokazuje přísloví, hloupému vše hloupé, ale takhle kdákat do světa by svůj " poznatek" opravdu nemusela.;-€

0 0
možnosti

M71i68l17a40n 51R42a98d40e94k

28. 11. 2013 17:44

pravda, a jsou zase lide co stale kali do sveho hnizda, a ze ti "Cesi" jsou to nejhorsi, a oni jsou kdo? Totez o cizincich.

0 0
možnosti
Foto

Odsuzujete zevšeobecňování, přitom bezvýhradně pochválíte paní Demlovou, která zevšeobecnila a napsala "hloupější část voličstva" ;-D

Jistě, v určitých skupinách můžeme nalézt více voličů s nižším obecně udávaným IQ (nesouvisí s opravdovou inteligencí). Stejně tak Angličané v průměru budou mít to obecně vnímané IQ pravděpodobně nižší než průměrný Čech - je to způsobeno historicky - Čech uprostřed několika soupeřících objektů je více zkoušen než Angličan, žijící poklidně stranou na ostrově pod neměnnou, konzervativní vládou.

1 3
možnosti

Hezký den.

Nebral bych to tak dramaticky. Článek jsem si přečetl a nijak jsem nezměnil svůj názor na Anglii ve směru negativním.

Ono je to rozporuplné. Své poznatky o zemi kde žijí naši občané píší z hlediska několika faktorů. Autoři nějak byli vychováváni, žili v nějakém sociálním prostředí , měli nějaké přátele a z toho všeho mají nějakou povahu a nějaké vlastnosti.V cizině to samé. Tím vším jsou "podprahově" ovlivňováni a články nemůžou být "pravdivé". Jistě ani Vaše knížky. Rozumíte-li mi.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky