Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Delam v Calgary v Kanadsko-US firme ... "vtip" nam poslal z Houstonu spavce site (Jihokorejec) a nejvic se mu tlemili Cinani ... Tak to na rasismus moc nevypada, ze?

4 0
možnosti

J92a23r78a 95R46a89n89k

17. 7. 2013 18:47

Ziju na jednom z ostrovu na zapadnim pobrezi Kanady, USA jsou mi sousede a obcas se mi nelibi, jak moc jsme my Cesi kriticti.....zadny skandal nebyl, par lidi se pobavilo, pochopitelne hned kazdy vedel, ze to byl vtip....sice ne prilis inteligentni, ale zasmali jsme se vsichni......

Stephen Colbert, Joke Asiana Airline names Chinese not Korean ...

rackjite.com/stephen-colbert-joke-asiana-airline-names-chinese-not-korean/

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky