Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také 2x přišla "nabídka" na produkt multirisk s výrazným nadpisem: VÝSLEDEK REVIZE POJISTNÝCH SMLUV. Přesně jako Vám, tedy podruhé navíc jako upomínka. Na telefon mi ale zatím nic nepřišlo. Napsal jsem jim email, kde jsem se razantně ohradil proti tomuto způsobu marketingu ČP, který může v hůře se orientujících lidech navodit povinnost zaplatit, navíc mi nebyl zaslán jakýkoliv návrh smlouvy, či pojistné podmínky. V odpovědi tvrdili, že jde jen o reklamu a že zaslali poprvé návrh smlouvy i s podmínkami - což ale byla lež nebo jen záměrný "omyl". Napsal jsem jim znovu, že si nepřeji zasílání jakýchkoliv reklam podobného typu, pouze to, co se bezprostředně týká mých pojistných smluv a pokud se to bude opakovat, okamžitě u nich zruším smlouvy. Znovu mi napsali, že zasílání reklam musím zrušit osobně na pobočce! Znovu jsem tedy napsal zpět, že email posílám z kontaktní email. adresy, nebudu kvůli tomu ještě chodit na pobočku a trvám na tom, že v případě jakéhokoliv recidivy z jejich strany okamžitě odcházím od ČP. Od té doby nic (je to asi rok zpět). Stejně se ale tímrto můj náhled na ČP obratem změnil a jakmile budu mít trošku času navíc, jsem rozhodnutý pojišťovnu změnit, protože se s podobnými praktikami neztotožňuji.

0 0
možnosti
VBS

Ovšem máte-li léééta pojištěný starší vůz u ČP svého rodinného příslušníka, tak Vám pro jistotu již 2 roky nepošlou ani složenku, ani "upomínku". Musíte si "to" hlídat sami a to jsem s nimi již 2x po e-mailu vyřídil "nápravu".....

3 0
možnosti

Marketingové akce podobného typu občas zkouší skoro každý ústav. A třešničkou na dortu je, že vám jsou schopní v každém vyúčtování poslat papír navíc, ve kterém sdělují, jak moc chtějí šetřit přírodu a že vám všechno rádi zašlou mailem. Je jasné, že provoz jednoho serveru nebude stát tolik, jako stojí papírová korespondence. Ale oni hlavně šetří přírodu....;-D

0 0
možnosti
MP

Takhle mi přišel domů požadavek na zaplacení 361 Kč. Můj muž - starej pečlivka - si myslel, že jde o pojištění občanské odpovědnosti a z mého účtu poslal platbu. Když začaly chodit upomínky, volala jsem do ČP, že jsem nikdy žádnou úrazovku neuzavřela, nicméně jsem se dozvěděla, že bez ohledu na to, že jsem tam peníze neposlala já, je smlouva zaplacením uzavřena. Není k tomu třeba ani podpis. Stálo mě to spoustu vztekání, nicméně pod pohrůžkou exekuce jsem musela zaplatit, přstože jsem hned po zjištění stavu tuto smlouvu zrušila. Proto ČP podobné dopisy a SMS posílá - spoléhá na to, že řada lidí mechanicky zaplatí, a pak se nestačí divit. Rv

5 1
možnosti
JF

J42a35n 75F86r32o80l78í48k

1. 7. 2013 12:01

Tak nejdříve zfackovat manžela. Já doma vedu finance a žena má za úkol vše odevzat, hlásit ale neplatit a to hlavně hotově různým podvodníkům. Dnes už má pokyn neotvírat dveře, jen avizovaným návštěvám. Dnes je tolik sofistikovaných podvodníků, že je třeba být velmi ostražitý a mít přehled o svých závazcích.

1 0
možnosti
LR

L85i57b83a 57R20u69s14n29á78k

30. 6. 2013 23:08

Pokud se takhle chová nějaká no-name firma je to hnus. Ale když s tím začne i renomovaná pojišťovna, je to především jejich ostuda a o svůj kredit velmi rychle přijdou.

7 0
možnosti
JF

J46a47n 15F58r59o55l30í54k

1. 7. 2013 12:04

Takto se chvají všichni tel. operátoři, pojišťovny, poskytovatelé TV signálu, zdravotní pojišťovny, dodavatelé energií atd. Proto je  třeba být stále ve střehu, zrušit souhlasy s inkasem (typicky SIPO) a platit příkazy, kde vše máte pod kontrolou.

1 1
možnosti
PL

S tou křišťálovou čistotou po právní stránce to nemusí být tak růžové...záleží na posouzení...

tak např. příloha č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele stanoví v písm. f)

"Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud podnikatel

f)  požaduje na spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobky nebo služby, které mu dodal, ačkoli si je spotřebitel neobjednal...."

třeba by ČNB jako dozorový orgán zakročila, pokud by dostala podnět...

5 0
možnosti
RP

Základní důvod takového jednání je jednoduchý. Pojišťovny porovnají statistiky propojištěnosti na západě a u nás a vyjde jim, že u nás je stále ta propojištěnost asi tuším o 20 % nižší. Rozdíl  vrcholoví manažeři pojišťoven vidí jako volný trh, který stačí "jen" vyšším úsilím obsadit. Tak prostě systémem padajího h...a prochází ten tlak pojišťovnou až na úplně dolů na ty, co přímo ty nové smlouvy získávají.

Jenže ve skutečnosti je český pojistný trh už obsazen, protože ten se buduje po celý aktivní život člověka, 40 - 50 let minimálně, zatímco u nás chybí období v socíku před rokem 1989. Ti "dole" tedy mohou splnit zadání svých vrcholových manažerů jen tak, že budou "krást" klienty jiných pojišťoven nebo že budou provádět agresívní prodejní akce na hraně zákona jako je ta popisovaná v článku.

ČP navíc podíl na pojistném trhu neustále ztrácí, protože v konkurenčním prostředí mnoha stejně dobrých pojišťoven nelze udržet tak vysoký podíl na trhu, jaký ČP stále ještě má díky monopolu za socíku. A manažeři ČP jsou z tohoto poklesu asi hodně podrážději.

2 0
možnosti
KC

Obchodovat s lidským strachem o cokoliv je hlavní akvizicí a zdrojem zisku každé pojišťovny. Než si s pojišťovákem něco vůbec začnu, položím si otázku, jestli je riziko tak velké, že ho musím sanovat pojistkou. Odpověď je nabíledni: v 95 procentech nemusím.

9 0
možnosti
JF

J79a29n 55F83r87o32l46í62k

1. 7. 2013 12:08

Tak pojištění vlastního baráku proti požáru a dalším konkrétním reálným rizikům (pád stromu, voda, zloději...) bych viděl na těch Vašich 5%. Ovšem i tam je třeba hlídat podpojištění, protože stačí 15% zhodnocení stavby a náhrada za škodu se rozplyne.;-)

0 0
možnosti
Foto

jj, Multirisk, ten mi už došel dvakrát. Nejprve že mám uhradit a teď dokonce upomínka, že jsem doposud neuhradil. To si mylím, že už je za čáru. Ale já u nich historicky kapitálovku mám a příští rok mi v 50 končí, tak jsou jak supi. Už i volají, abych si ji vylepšil (asi 5 telefonátů), chodí mi dopisy (už 4), že má současná pojistka skoro nic nekryje a jak je špatná (přitom když jsem ji u nich zakládal, tvrdili něco jiného), ale teď, že pro mě mají super pojistku a ani o korunu dražší, tedy prvních 5 let (to dorovnají z již naspořených peněz), pak měsíčně budu platit jenom nějakých 15 stovek, co to je že? Ze všech naspořených peněz na kapitálovce neuvidím tedy ani korunu, ale to se vyplatí. Závěr je takový, že jak příští rok vyberu u České pojišťovny peníze z kapitálovky, tak si ji založím urazovku se spořením jinde.

7 0
možnosti

M16a45r51e75k 97Š52n98o89b52r

30. 6. 2013 15:05

Vezměte tenhle argument těch pojišťoven zase tak, že ty pojistky stárnou a občas je prostě prospěšný do nich juknout a třeba pojistné částky upravit, nebo měnit rozsah připojištění. Protože při pohledu do smluv, který jsou dejme tomu 10 - 15 let starý, se opravdu může přijít na to, že původní podmínky už jsou pro současnost nevyhovující nebo nedostačující.

1 2
možnosti
Foto

To není jen Česká...to dělají téměř všichni...marketingové kampaně. Ale kdo umí číst a přemýšlet - hodí to do koše či smaže a život jde dál:)

4 4
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky