Diskuse

Maturita č. 2

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Maturovala jsem před mnoha lety, též mám za sebou i VŠ. Avšak dodnes se mi zdá, že jsem neukončila střední školu a že mi vezmou diplom, když se znovu nevrátím na gympl a neodmaturuji z matematiky.

0 0
možnosti

Vzkaz všem budoucím maturantům: když jsem měl maturitu za sebou, nemohl jsem pochopit, kde se ve mně vzalo tolik obav, když jsem stál před zkušební komisí. Když máte pocit, že před zkouškou nic neumíte, je to dobré znamení.

1 0
možnosti

Jako sen bych to zažít nechtěla. Já si u maturity vytáhla Nikolu Šuhaje. Autor se mi pamatuje snadno, skrz to, že bydlím na ulici Ivana Olbrachta:-) Nakonec jsem ale maturovala z B. Hrabala - Obsluhoval jsem anglického krále, Nikolu už měj někdo přede mnou. Byla jsem první ročník státních maturit...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky