Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám, o co přicházím, že můj kontakt ještě tyto "firmy" nemají :-)

Zábavné, děkuji R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělý článek! ;-D Vidím, že máme stejný problém a určitě zdaleka nejsme jedinní, kdo musí několikrát do měsíce odolávat těmto ctitelkám a ctitelům a nabídkám...

0 1
možnosti
Foto

Je to jasný - obě. Ale ještě bych si nechala rezervu, protože tohle je ještě slabý odvar. Třeba se do roka a do dne objeví ještě další, nejlepší muž na tvůj život, co čekat jen tvoje láska. Případně je tu šance na pronásledovaný krásna žena, která potřeboval ulit pár miliony přes tvá účet, aby ji je nesebrat zlá příbuzná. Taková milionářka v nesnázích, to by byl aspoň Valentin na Bahamách!!! :-))))))

2 1
možnosti
Foto

To byste si to sice zjednodušil, ale na druhé straně nemáte jistotu, že neprohloupíte. Měl byste to pojímat více pragmaticky a nevím, zda úsudek o dobrých majetkových poměrech spíše Miry není unáhlený. Vždyť nenápadná zmínka o masáži (lukrativní profese) u Bamily a zároveň její nabídka zaslání obrazu místo fádní fotografie svědčí o nadstandardních majetkových poměrech a nepochybně romantické povaze.

Neunáhlete se.

Doporučuji pozvat obě. Aranžmá bych viděl v nějaké kavárně o více hostinských mistnostech, aby podle podle více se odhalivších dam (samozřejmě duševně) jste je mohl deponovat do lokálu více odpovídajícímu jejímu naturelu. Pro jistotu doporučuji pozvat nějako méně atraktivní kolegyni z Toastmasters Ostrava - přece to nebudete sám všechno platit.

Hodně úspěchu a (věřím) dobrou volbu.

P.S.: pozvání k zásnubám či svatbě s tou lepší předem přijímám. (tak dobře, ano, když mne přemlouváte, tak i s tou horší).

2 1
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2581x
Narodil jsem se před více lety, než jsem si kdy přál. Dokonalosti jsem dosáhl ve věku 25 let při psaní svého prvního životopisu. O dva roky později mě přijali jako programátora v Londýně, kde jsem zůstal několik let. Cesta zpátky mi trvala rok a vedla přes Austrálii. V současné době obrůstám mechem při práci z domova. Jsem typický introvertní programátor. Navštěvuji řečnický klub Toastmasters Ostrava. V temných dobách předcházejících celkovému fyzickému úpadku jsem měl rád cyklistiku a turistiku. Nyní je mým koníčkem psaní, které vedlo až ke knize o pobytu v Británii Čtyři roky v zemi nad Temží a ke knize fejetonů Británie v útržcích novin. Jsem svobodný nekuřák, který má někdy rád některá zvířata, ptakopysky zvláště. Další podrobnosti naleznete na mém webu: martinhorsky.cz.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky